Kynsilakat

tiistai 12. elokuuta 2014

OPI: More Than A Glimmer


Kyllä se aika menee, huhhuh! Kuukausi ehti kulua jo viime postauksesta ihan huomaamatta. Ajattelin että ei kukaan lukija varmaan huomaa koko asiaa, mutta yksi ihana tarkkasilmäinen oli huomannut jo että olen hävinnyt. :) <3 Jospa sitä tässä taas palailisi kuvioihin.  Oon ollut aivan kesämielellä ja on unohtunut lakkailut välillä. Olin Japanissa 2 viikkoa enkä ottanut sinne lakkoja mukaan, lähtiessä vain lakkasin pikaisesti, ja senkin jälkeen oli kynsisakset sitten hukassa ja se otti päähän niin paljon, että en lakkaillut kynsiä olleenkaan kun kaikki kynnet oli eripituiset. On pää pehmennyt sen verran tässä lämpimässä, että ei nyt saksia löydy ja oli pakko ostaa uudet. Sitten pääsi lakkailemaan. En ala viilaamaan, haluan ne sakset. :D Eilen kun lakkailin taas pitkästä aikaa niin olin ihan hukassa bloggaajaminänkin kanssa. Ihan huomaamatta otin kuvat sotkuisilla kynsinauhoilla ja silleen. :) Mutta juu, tässä kuukauden takaa olevat lakkaukset: OPI: More Than A Glimmer. Olen jo unohtanut montako kerrosta näihin meni, mutta lakka on kerrostettu itsensä päälle.


 OPI: More Than A Glimmer

4 kommenttia: